Sunday, March 21, 2010

MAKIN DEKAT

start bulan depan aku dah mula kena iring ustazah simpang pelangai beli barang hantaran.dah 2 3 bulan dia sound aku...bulan pertama."bila kita nak start beli barang kawen?"...bulan kedua."bila kita nak start beli barang2 kawen?"...bulan ketiga."bila kita nak start beli barang2 kawen kita ni?..cuba korang tengok dan perhatikan ayat-ayat pertanyaan diatas melalui pemahaman bahasa melayu korang yang dapat 'A' masa spm dulu..ayat tu bersifat tegas dan jelas..jadi sebagai seorang lelaki melayu terakhir, bulan ni aku bertekad 'mesti pergi beli'..nanti kalau korang jumpa aku kat nilai 3 jangan buat2 tanya pulak "hang beli apa wei".memang makan tempeleng sebab aku masa iring ustazah simpang pelangai,sifat aku mesti jadi serius dan garang....ingat tu.jangan cuba2 tanya!!!

1 comment:

  1. salam tunangku tersayang...syukran a'la kulli hal.sudi menerima segala kekurangan yang ada pada diriku ini.insyaALLAH bulan ni kita mesti tunaikn impian 2...kan? kalau x nanti kene sound lagi bertambah2 ayat 2 nanti.bukan ustaz yang series n garang tau.ustzah pun lagi garang..ustaz ni penyabar n baik orangnya.pesanan untuk bkal2 pengantin bersedialah awal-awal, nanti x tercekik bila dah sampai waktu.tau je la sume barang bertambh2 murah skang ni. Ya ALLAH permudahkanlah jodoh kami dan satukanlah kami untuk kami lebih mengabdikan diri kepadaMu YA ALLAH..amin

    ReplyDelete