Thursday, April 1, 2010

KENANGAN MENGGAMIT MEMORI (BAHAGIAN AKHIR)

Sebenarnya ramai lagi kawan2 aku.Tp tak larat dah nk tulis.Kalau tulis, 4 tahun la entry dalam blog aku ni dengan tajuk yang sama....
ok...kita teruskan lagi..

Hikmal (Rengit).
Mamat ni dilahirkan di johor.Seorang aktivis PAS.Seorang yang komited dalam perjuangan membahasakan bahasa melayu walaupun bahasa melayu dia kurang fasih.Dulu2 masa study,rengit ni suka memenuhkan katil kosong dibilik yang kurang penghuni.Aku dengan din penah sambut raya Qurban di rumah dia di Johor.Meriah sungguh suasana masa tu.Aku,rengit dan din bangun pukul 1pm masa hari raya.Hampeh betul.Dia boleh tak kejutkan aku dengan din pegi Sembahyang raya.Dia biarkan aku dengan din sambut tetamu atas katil.


ok la.Setakat tu je yang dapat aku ceritakan kat korang pembaca2 semua.Banyak kenangan pahit manis kami semua.apa2 pun korang semua adalah sahabat2 aku.Aku minta maaf kalau ada nama yang aku tak ceritakan dalam entry2 aku ni.Jangan kecik hati sebab aku taknak la entry aku ni jd panjang lebar dan makan tahun kalau nak cerita semua.

Sebenarnya tujuan entry 'kenangan menggamit memori' ni adalah sempena reunion batch kami yang akan diadakan dalam bulan 7 ni.InsyaAllah aku akan hadirkan diri.Nantikan lapuran tentang reunion ni.

Terima kasih sahabat2ku sekelian...salam...

No comments:

Post a Comment