Wednesday, July 14, 2010

KENANGAN YANG KEMBALI

malam tadi saje aku keluar melepaskan kebosanan..asyik memerap rumah.kadang2 nak gak rasa angin malam kat luar..aku menuju ketempat rahsia diatas bukit untuk berjumpa 'gemok'..'gemok skang aku dengar dh jadi agen CIA..sebab tu tempat die lepak malam2 agak strategik dari kacamata die. bagi aku tempat tu 'boleh la'..tu pn nasib baik de wifi..kalau xde,badak pn belum tentu nak lintas.

kring...kring..kring...bunyi henpon motorola aku yg tahap boleh wat sendal pintu..
no yang aku sendiri x penah tengok dan simpan dalam phonebook..

hello..askm..bleh saya ckp dgn zul.?....bersuara si penelefon..

ye..saye zul...jawab aku dengan nada tegas dan jantan...

ko kenal aku lg x ?...si penelefon bertanya lg...

x kenal la...jwb aku pendek

aku amin yg dulu2 slalu pegi gig ngn ko 2 kt KL ms tahun 97-98 dlu....kata si penelefon...

trus kepala aku menerawang ke zaman silam mengingati seseorang......

.....................................................................................................

sory la bro..2 hari aku cbe ingt..dh tgk photo kt facebook baru aku ingat...
rupenye mamat metal dari merapoh...si wahab....
jgn lupe jumaat ni singgah sini ok..
kita bersembang psl gig dolu2

No comments:

Post a Comment